Vývojové poruchy učení v dětství a v dospělosti /
Vývojové poruchy učení jsou souhrnným označením různorodé skupiny poruch, které se projevují zřetelnými obtížemi při nabývání a užívání takových dovedností, jako je mluvení, porozumění mluvené řeči, čtení, psaní, matematické usuzování nebo počítání, a v důsledku toho mají vliv i na rozvoj myšlení....
Hlavní autor: | Pokorná, Věra, 1939- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2010
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 01203nam a2200229 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 9157 | ||
005 | 20220209211851.0 | ||
008 | 141204s2010 xr ||||||||||||||czecze d | ||
020 | |a 9788073677732 |q (váz.) : |c 369.00 Kč | ||
040 | |a FMG510 |b cze | ||
080 | |a 37 |2 h | ||
100 | 1 | |a Pokorná, Věra, |d 1939- |4 aut |9 12777 | |
245 | 1 | 0 | |a Vývojové poruchy učení v dětství a v dospělosti / |c Věra Pokorná |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 2010 | ||
300 | |a 238 s. ; |c 23 cm | ||
520 | 2 | |a Vývojové poruchy učení jsou souhrnným označením různorodé skupiny poruch, které se projevují zřetelnými obtížemi při nabývání a užívání takových dovedností, jako je mluvení, porozumění mluvené řeči, čtení, psaní, matematické usuzování nebo počítání, a v důsledku toho mají vliv i na rozvoj myšlení. | |
653 | 0 | |a speciální pedagogika |a specifické poruchy |a poruchy učení |a diagnostika |a terapie |a výchova |a vzdělávání | |
910 | |a FMG510 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 9157 | ||
993 | |0 0 |1 420500115233 |4 0 |6 37_000000000000000 |7 0 |9 9403 |a 160.00 |b 0 |c 115233 |d 2014-12-04 |e 17 |f KNI |g 37 |h 369.00 |i Pařízek Jiří |j 127 |l KNI |n 0 |r 2024-03-14 |s 2024-01-30 |t 5 |w 2022-02-09 |y KN |