Škola byznysu : pro lidi, kteří rádi pomáhají lidem : osm skrytých hodnot síťového marketingu, spojených s vyděláváním peněz /
Autor: Kiyosaki, Robert T., 1947-
Vydáno: (2001)
Základy marketingu /
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní au tor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických př...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Karlíček, Miroslav, 1979- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2013
|
Vydání: | 1. vyd |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Podobné jednotky
-
Škola byznysu : pro lidi, kteří rádi pomáhají lidem : osm skrytých hodnot síťového marketingu, spojených s vyděláváním peněz /
Autor: Kiyosaki, Robert T., 1947-
Vydáno: (2001) -
Kompendium středoškolské chemie : vhodné pro přípravu k maturitám a k přijímacím zkouškám na vysoké školy /
Autor: Ledvina, Miroslav
Vydáno: (1997) -
Šachy pro děti : od prvního tahu k matu /
Autor: King, Daniel
Vydáno: (2003) -
Psychologie : Obecná psychologie pro 1. ročník středních pedagogických škol.
Autor: Čáp, Jan
Vydáno: (1995) -
Efektivní marketing /
Autor: Ali, Moi
Vydáno: (2003)